Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Μυριέλ Μπαρμπερί:"Η Κομψότητα του Σκαντζόχοιρου".


Δύο γυναίκες,που κρύβουν καλά, για διαφορετικό λόγο η κάθε μία, τον εσωτερικό τους κόσμο από τον περίγυρό τους.
«Το όνομά μου είναι Ρενέ. Είμαι πενήντα τεσσάρων χρονών, χήρα, μικρόσωμη, στρουμπουλή και άσχημη. Τα τελευταία είκοσι εφτά χρόνια είμαι η θυρωρός του κτιρίου στην οδό Γκρενέλ 7. Ανταποκρίνομαι τέλεια σε ό,τι η κοινωνία πιστεύει ως υπόδειγμα θυρωρού πολυκατοικίας· κανείς δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι γνωρίζω πολύ περισσότερα από τους πλούσιους αλαζόνες».
«Το όνομά μου είναι Παλόμα. Είμαι δώδεκα χρονών και μένω στην οδό Γκρενέλ 7, σ’ ένα αρχοντικό διαμέρισμα. Τυχαίνει να είμαι έξυπνη. Εξαιρετικά έξυπνη, μάλιστα. Γι’ αυτό έχω πάρει την απόφασή μου_ στο τέλος της σχολικής χρονιάς, τη μέρα των γενεθλίων μου, στις 26 Ιουνίου, θα αυτοκτονήσω».
Με αυτά τα λόγια αυτοπαρουσιάζονται οι δύο ηρωίδες του έργου. Το προστατευτικό προσωπείο τους , θα αποκαλύψει ένα τρίτο άτομο, ο Ιάπωνας κ. Όζου, ο οποίος με την ευαισθησία και τη διεισδυτική του ματιά δρα καταλυτικά στην προσέγγιση των δύο γυναικών μεταξύ τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου